21 lut 2013

czwartek w

SODAlicious i moja Papierowa rewolucja to dwa powody, dla których uśmiecham się dziś pod wąsem :) też tak macie, że jak pomyślicie o grzebaniu w sodowych gadżetach to robi Wam się cieplej na serduchu?





materiały: SODAlbum, tags, stempel xxx, szablon x, abc, alfabet, chipboard +big, arrows

masz ochotę na Śmieciową Królową?
wystarczy do 28 lutego zostawić info pod tym postem oraz uśmiechnąć się promiennie do losowo wybranej osoby z ulicznego tłumu :)
1 marca wylosuję osóbkę, do której poleci album - o ile w ogóle ktoś się zgłosi :)

dobrego czwartku!
 

8 komentarzy:

  1. jest zajebisty i jest żółty i ja pierwsza jestem :p (albo i nie) ale chętna!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejne cudo, chcę go :****

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowicie historię posnułaś!
    sama nie wiem na co patrzeć - warstwę słowną, czy wizualną.
    do oglądania wielokrotnego!
    i do tego jeszcze chcesz to cudo oddać w świat?!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny! chcę na własne oczy zobaczyć, jak zostać śmieciową królową! a tak (pełną gębą) się uśmiechać do nieznajomych uwielbiam, obserwowanie ich reakcji chyba na równi;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chcę, chcę, chcę, bardzo chcę przygarnąć to cudo; u mnie będzie mu bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Się spóźniłam....:) muszę zaglądać na Twój blog w nadziei na "zdobycie" któregoś z tych cudeniek! (nie wiem czy jest takie słowo ale brak mi innego określenia)...
    W ramach zachęty na ogłoszenie nowego konkursu oświadczam, iż codziennie uśmiecham się promiennie do większości napotkanych osób, co prawda mogę zostać posądzona o wariactwo ale NIC TO :) !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)