8 sie 2013

Kurs - strona art journal

Ostatnio przypadkiem spotkałam Przyjaciółkę, z którą nie widziałyśmy się kilka lat. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie poruszyła tematu mojej pasji :) Szczerze mówiąc zrobiłam to celowo, bo wiem, że Evlin również ma artystyczną duszę, i jestem pewna, że Art Journal wciągnie Ją równie mocno jak mnie. Na razie Przyjaciółka jest na etapie "boję się, nie potrafię" więc postanowiłam przygotować dla TricksArt prosty kurs jak stworzyć żurnalową stronę. Bo tak naprawdę każdy może tworzyć, wystarczy tylko chcieć i przełamać własne lęki, i zmienić błędne wyobrażenia o własnych możliwościach.
Domysły
Zapraszam na bloga TricksArt do zapoznania się z kursem. Jeżeli zarażę choć jedną osobę żurnalowaniem - to będę najszczęśliwszym człowiekiem na tym padole :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję :)