17 mar 2013

to dziś nie poniedziałek?

tak zaczyna się mój każdy dzień ;) czasem zarażam tą chorobą innych nieświadomie wmawiając poniedziałek w środę :) więc załóżmy, że dziś jest poniedziałek, na dodatek mój poniedziałek w SODAlicious :)



ten mini-albumik to odpowiedź na pytanie mojej Nastolatki Dlaczego nie jesteś taka jak inne matki? Reszta odpowiedzi była zbyt osobista i nie nadawała się do publikacji. Wiecie jak żyje się pod jednym dachem z Kosmitą? nie? ja też nie wiem, ale podejrzewam, że jest to bardzo zbliżone do współdzielenia przestrzeni z Nastolatką. W zasadzie mogę to podsumować jednym zdaniem wyrwanym z ust Marii Peszek - nie ogarniam Jezus Maria! i jeszcze taka mała prywata na koniec - Mamo, Tato - przyznaję Wam medal wielkości patelni, że wytrzymaliście moje Nastoprzestrzenie :) jakie to dziwne, że tak szybko o nich zapomniałam ...

4 komentarze:

  1. piękna odpowiedź na komplement;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że jesteś! Absolutnie genialny album!

    OdpowiedzUsuń
  3. album jest obłędny!!! a komentarz-pytanie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z której strony by nie patrzeć - rewelacja!
    ciekawe jak Nastolatka spojrzy na to za lat 10? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)