13 lip 2012

DIY - spodenki


kilka par nienoszonych spodni poszło pod nożyce i szydełko. Pierwsze wykończyłam delikatną koronką
nadal nie przepadam za szyciem więc obrobiłam od razu nogawki (a raczej to, co z nich zostało) oczkami ścisłymi, drugi rząd wypełnił łańcuszek i oczka ścisłe, a trzeci - słupki. Wzór prościutki, a gotowe gacie są idealne na mordercze upały

i wzór dla zainteresowanych :)
Pozdrawiam weekendowo, u nas pracowicie - ostatnie szlify siedmiomiesięcznego remontu studia nagrań C4T, które rusza od poniedziałku pełną parą w nowym, magicznym miejscu. Podobno Ukochany będzie miał teraz więcej czasu dla rodziny… taaa… :) 
W związku ze zmianą nazwy studia mam do sprzedania domenę studiodemos.com.pl wypozycjonowaną w wyszukiwarkach internetowych pod słowami „studio nagrań” na pierwszej stronie na drugim miejscu. Zainteresowane osoby proszę o kontakt mailowy

4 komentarze:

  1. Świetne gatki! Może to i lepiej, że nie chciało Ci się szyć, z tą koroną wyglądają rewelacyjnie. ach!

    OdpowiedzUsuń
  2. się wstrzeliłaś idealnie w moją głowę,bo mam zamiar sobie ciachnąć portki...tylko myślałam o wykończeniu serwetkowo/szydełkowym...wiesz,taki "bylejakoromantyczny" styl :p
    Twoje boskie i jaki "stojak"! bomba :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Gatki są rewelacyjne, skorzystam z Twojego pomysłu!!! bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)