19 wrz 2010

...

"mamo od dzisiaj będę punkiem" – oświadczenie wydane przez córkę kilka dni temu, przewróciło mój świat do góry nogami. No bo jak to możliwe, że to już? tak szybko? Chyba jestem na to gotowa tylko fizycznie (zmarszczki, odpowiedni wiek, worki pod oczami), a psychicznie? psychicznie to zawiesiłam się koło dwudziestego piątego roku życia z dziecięciem w ramionach, i pozostaje mi tylko cieszyć się, że ta zmiana w punka ma dotyczyć tylko stylu ubierania się, i jeszcze dostałam zadanie: oswajać się z myślą, że następna przemiana może być w emo, brr... już sama nazwa powoduje gęsią skórę ;)
Na ocieplenie wizerunku przerażonej matki nastolatki – czapa w paski



gęba nieretuszowana, umęczona stekiem paranoidalnych wspomnień z młodości, z dodatkiem szaleństwa w ślipiach
szydełko: 10
wełna: Kotek plus Dalia
wzór: bez wzoru, półsłupki dookoła i tyle

9 komentarzy:

  1. jezu usmarkałam się po pachy- z tego opisu twórczego.Nie z przeobrażeń córciowych:]
    Moja jest od dzisiaj Hanną Montaną -wierz mi wolałabym punka :p.Ale i na to przyjdzie czas :P

    OdpowiedzUsuń
  2. eh, moje dzieci nie mają jeszcze potrzeby przynależności do grupy, ale lubią muzykę gotycką, więc kto to wie, co z nich wyrośnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super tekst !! :)) uśmiecham się punkowo do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :)
    buziaki
    ehh dzieciaki nam rosną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozweseliłaś mnie na wieczór:)
    Czapa super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niezłe :D niech jak najdłużej będzie punkiem - może emo jej się odwidzi ;)
    czapa świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ło no to młoda poszalała. Mam nadzieje że do stylu emo nie dojdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe, jak dobrze, że mój młody ma dopiero 3 lata i brak pojęcia o subkulturach ;p czapa super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Emo..nie takie straszne..gorsze są "gotyki"..wiem,bo moja córa emo ma juz za sobą..teraz klimaty heavy metalowe..glany,czarnidła..o,zapomniałm ,ostatnio zajrzałam po jej długie włochy i odkryłam nowy kolczyk..Wiesz,taki co rozciąga dziurke od środka!Masakra!a ona sie cieszy ,ze wykałaczka jej przez to przechodzi(?!)powiedziałam,ze jak włoży sobie większy rozmiar ..oddam ja do adopcji ..ih..mówią ,zeby przeczekać ten głupi okres..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)