3 lip 2009

Taki Tag

jest już u mnie :) gdy go zobaczyłam to po prostu czułam, że będzie mój :) Na żywca jest jeszcze piękniejszy niż na zdjęciach i bardzo delikatny. Dryszko, jeszcze raz dziękuję :* pierwszy raz w życiu miałam szczęście w losowaniu :D idąc za ciosem chciałabym sprawić komuś radość. Obecnie tworzę pracę inspirowaną "Alicją w Krainie Czarów" a właściwie jej filmową adaptacją Tima Burtona, której po prostu nie mogę się już doczekać. Pozostając w klimatach czarownych mam do oddania w dobre ręce białego króliczka zrobionego przez najzdolniejszą mamusię wraz z moją kartką motylową. Zainteresowane osoby proszę o pozostawienie info w komentarzach do tego posta, 6 lipca o godzinie szóstej u Kapelusznika odbędzie się losowanie - zapraszam :)

8 komentarzy:

  1. Zgłaszam się:)Królik bomba! sama już przebieram nogami w oczekiwaniu na Burtona, "zajawki" mnie powaliły!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj jaaa też drepczę i tuptam w oczekiwaniu na i z całą pewnością taki mały cudny kłulik by mi umilił ten nieznośny czas ;)
    PS Może namów najzdolniejszą z mam na jakiś tutorialik ??

    OdpowiedzUsuń
  3. no po prostu bomba !!!! leżę i kwiczę do króliczka :D mam nadzieję, że się nie przestraszy biedaczek :D
    karteczka cudna bardzo też :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokazałam Malince królika! Puściła ślinowy bąbel a to znaczy, że też się zgłaszamy na losowanie ]:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem u Ciebie po raz pierwszy. Nie ukrywam, że podobają mi się Twoje prace.
    Nie mogłam się też powstrzymać przed zgłoszeniem chęci przygarnięcia tego milusiego króliczka i tej uroczej karteczki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez chce...kroliczka....!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chce ja chce czy zdązyłam ???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)